Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Michale, já byl na rally show ale zavnímal jsem onen kouř a záchranáře v podvěsu. Každopádně je dobře, že pronikají informace ze života záchranářů. Nikdy nikdo nevíme, kdy je budeme potřebovat.R^

0 0
možnosti
Foto

Oni ty dvě akce docela šikovně propojili.

0 0
možnosti
JR

J87a18r61a 63R72a55n43k

17. 5. 2015 19:27

Ocekavala jsem od Vas dalsi clanek o nasich zachranarich v Nepalu, byla jsem pred dvema dny na skypu s rodinou, ke ktere tam obcas jezdim a po dalsim "after shocku" jim bylo oznameno, ze se ocekava jeste silnejsi 8-11.

Poslala jsem penize, potrebuji ted hlavne stany, vodu a jidlo. Nikdo se jiz nechce vracet do budov....

0 0
možnosti
Foto

Ono těch zpráv nebylo tolik, aby z toho byl článek. Průběžně aktualizovaný přehled je na webu HZS ČR.

Jinak zrovna v průběhu sobotních ukázek na Helicopter Show mi přišla SMSka o dalších otřesech v nepálu - 5,7M.

0 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1122x
Ředitel a zakladatel spolku Rescueinfo.

http://twitter.com/bares_michal