Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Bylo to velice smutné, byla jsem ještě malá holka a pamatuju se,že v mém okolí se o ničem jiném tenkrát nemluvilo než kdo tam koho ze známých ztratil. Teď už jsem tam dlouho nejela ale dřív kdykoliv jsem Stéblovou projížděla tak jsem si  tak si na to vzpomněla a nenápadně kontrolovala zda čekáme...

0 0
možnosti
Foto

díky za připomenrtí, jak nádražák o tom vím a půo této trati jezdím často.

1 0
možnosti
Foto

Podotkl bych jen, že s rozjezdem to bylo složitější - panovala hustá mlha a vůbec není jasné, zda prvotní signál vydal starší průvodčí, či zda reagoval (jak říkal) na nějaké zmatečné zelené světlo někoho jiného (jak sám tvrdil).

Faktem je, že následně si osádka vlaku předala světlo od něj s přesvědčením, že předává regulérní primární signál, který pro mlhu nemohla vidět. Což byla samozřejmě hrubá chyba. ale je těžké tvrdit, že to udělala ve zlé vůli jen aby dohnala zpoždění...

1 0
možnosti
LN
VV

I ode mne karma. Libi se mi, ze se nebudete na vlne antiislamismu.

2 0
možnosti
ML

M57a74r28t85i62n 90L28a38c26o

14. 11. 2015 10:06

Islam vraždí nevinných a vám vadí vlna antiislamizmu...

0 3
možnosti
VC

Dobře si na tu havárii pamatuji. Můj otec tenkrát zmeškal tento vlak o pár minut.

1 0
možnosti
Foto

Já to znám z vyprávění od babičky, když jim vozili raněné

0 0
možnosti
JZ

Karma, akorát drobná připomínka. Chápu, že foto, na kterém je motorový vůz M 131, je ilustrační, ale v čele motorového vlaku u Stéblové byl motorový vůz M 262. :-)

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, jedná se o fotku z pietního aktu. Ten vlak tam projížděl spíše náhodou.

1 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1122x
Ředitel a zakladatel spolku Rescueinfo.

http://twitter.com/bares_michal